tirsdag 7. februar 2012

Antar at jeg tok meg en lengre pause ;)

Men - vinteren for meg er å gå i «dvale» - og det gjelder stort sett alt tydeligvis. Hvor blir all energien av? Mørkt når man går ut av døren om morgenen, mørkt når man går ut fra jobb... Jeg er vel kanskje ikke den eneste som føler at vinteren bare suger ut krefter & at man orker mindre i hverdagen?

Uansett - jeg bestemte meg for at mitt nyttårsforsett skal være å bli mer positiv i hverdagen og ta vare på tiden jeg har til rådighet. Hva skjedde med «Lev hver dag som om den skulle være den siste?» Det er lenge siden jeg har tenkt over hvor heldig jeg er som er både frisk & rask og ikke minst «ung». Så nå blir det andre boller!

Så, hva passer vel bedre enn å kose seg med levende lys, Tid for hjem & en fargerik Smoothie i sofaen på kveldstid?






















Ha en finfin kveld!
Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar