torsdag 14. juni 2012

FOTOKONKKURANSE : KØBENHAVN


Helga 25.–27. mai var jeg på dansketur med FotoKnudsen-jentene (de Canonfrelste). Det var kjempehyggelig!
Lenge siden jeg har vært i København - selve danskebåten er vel kanskje ikke helt min greie men det er jo menneskene man er med som gjør turen. I København opplevde vi både karneval, sol og sommer. Ikke minst så spiste vi ute på det koseligste spisestedet.

Sjefen vår hadde også bestemt at vi alle skulle ta med oss vårt speilrefleks på turen - for hun hadde faktisk ordnet en fotokonkurranse! Og konkurranse betyr at jeg får veldig KONKURRANSEINNSTINKT! Det er jeg vel ikke alene om å vite? (hehe). Derfor ble det til at jeg tok en haug av bilder som vanlig. Men av alle bildene vi tok på turen så skulle vi velge ut 3 bilder som skulle representere turen på best mulig måte.


Gjett hvem som vant?




























Det var meg! :) Venter spent på premie og lurer veldig på hva det kan være.



Ha en fin kveld!
Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar