søndag 4. desember 2011

Denne har vi ventet lenge på!

«trommevirvel.....» Vi har kjøpt oss kaffemaskin! Dette er noe vi har ønsket oss lenge - og vi hentet den altså da vi var på jessheim i helgen. Nespresso Latissima (den vi har kjøpt) fikk faktisk 5/6 på Tv2 hjelper deg (ikke at dette er av stor betydning). Men jeg, som er en ivrig Latte-drikker har nå fått drømmen i hus. Så får vi håpe at jeg ikke bli lei (ler). Det var ganske årleit å bare lage seg en latte og sette seg i sofaen i sted. Her er vindunderligheten (vi ville ha vår maskin i stål):





























Vi kjøpte også et sånt stativ til kaffekapsler. Og side vi er ganske nye innenfor feltet, kom gjerne med tips og anbefal gode smaker! :)

Ellers så hadde vi en utrolig hyggelig helg med både dansefremvisning (lillesøster), bursdagen til storesøster som ble 35 år, cafébesøk, peppes, filmkveld, søndagsmiddag og gjensyn med hundene jeg er så gla i. Jeg lagde forresten også et bursdagskort utifra scrapbook-tingene jeg kjøpte på FotoKnudsen (ble laget i full fart):





















Koselig med litt personlige kort synes jeg. Pyntet søster litt med bursdagshatt og ballonger i kortet også. Ellers så begynner jeg å snik «julifisere» leiligheten her & det er 2. søndagen i advent:


























Føler meg ganske klar for en ny arbeidsuke etter en så fin helg. Håper du har hatt en fin helg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar