torsdag 1. desember 2011

Scrapbook utstyr & årets pakketilbud på speilrefleks!

Ikke for å skryte - men jeg må da ha verdens beste jobb? Trives skikkelig og koser meg jeg når jeg tjener til livets opphold. Jeg er heldig! I dag fikk man spandert godis også siden november måneden gikk så bra (kos!). FotoKnudsen er virkelig helt topp!

Nå under lønningstid så må en jo selvfølgelig også «plukke» med seg litt når man jobber i en slik butikk. For, vi selger ikke bare kameraer, rammer og bildeprodukter. Scrapbook har vi også (yppelig for meg)! Vi har godt utvalg av både klistremerker, dekorsakser, dekorark etc. Egentlig alt man trenger for å lage et fint scrapbook-album eller fine bursdagskort. Jeg synes i allefall det er stas å sette seg ned mens samboeren spiller X-box på kveldstid. God avkobling med andre ord (smiler). Så i går ble dette med meg hjem:

Bare se på denne videoen på youtube - kjempestilig! Geniale kalligrafitusjer som du kan lage mye fint med!






















I tillegg kjøpte jeg bokstaver m/glitter (esken var så fin! Typisk jenter), dekor ark i pastellfarger og en helt vanlig kalligrafitusj i sølv. En del punch-out «stempler» har også fulgt med hjem. hihi.

Til slutt så MÅ jeg bare nevne at FotoKnudsen har tilbud på et par kjempebra speilrefleks-pakker nå før jul:

Dette bilder lånte jeg fra FotoKnudsens hjemmesider.
















Canon 550D med standardobjektiv, men i tillegg et objektiv på 55-250 mm. for kun 5999,-. Her får du et godt kamerahus (jeg har dette selv - kjempefornøyd!) og et ekstra objektiv som er mye bedre enn standard. Så, til deg som ønsker deg speilrefleks, men som også vil forbedre optikken med en gang, kjøp! :)

Det andre pakketilbudet som er nesten villere er Canons nyeste speilrefleks for oss førstegangskjøpere/annengangskjøpere er 600D. Her får du i tillegg et kamerakurs fra Canon (verdt 799,-), en lærerik bok for deg som vil lære mer om speilrefleks og bruke kamera til det fulle OG et kompaktkamera (Canon, Ixus 115 HS) også til kun 5999,-! Her kan du jo f.eks gi bort kompaktkameraet om du vil ha speilrefleksen selv og unne deg selv noe til jul!

Men nå er det kveld i stua, til helgen bærer det hjemover og ut av byen. Skal bli godt med et par dager på «landet» ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar