tirsdag 13. desember 2011

Julepynten må ikke kjøpes...

For første gang på mange år var jeg på «juleverksted» hos ei jeg studerte med på Høgskolen i Gjøvik. Hun hadde lagt frem diverse servietter, printet ut englebilder, tomme glass, doruller, glitter, blondebånd etc. Så vi satte oss ned og ble faktisk kjempeivrige - dette er noe man sjelden gjør lenger (med mindre man har barn), og jeg synes dette var kjempekoselig. Her er mine telysholdere:

Glassene ble malt hvite., bildene limt på også brukte jeg litt blonder og tynt lilla bånd rundt toppen for å pynte litt ;)






























Så vanskelig er det ikke, og du får et litt annerledes preg på pynten din. Jeg synes det vi lagde ble fint jeg! I morgen er det også SISTE frist for å bestille bildeprodukter på fotoknudsen.no (for å få ting til jul) :)

4 kommentarer:

  1. Hva slags ark er de engelene skrevet ut på? Vanlig A4-ark?
    Skikkelig fine telyseholdere, Cecilie! Sånne vil jeg også lage :-D

    SvarSlett
  2. Ja, vanlige ark Line! :) Kjøpte orginale ark først og kopierte de opp. Så det ble faktisk ganske bra!

    SvarSlett
  3. Kult! Da skal jeg gjøre det på onsdag :)

    SvarSlett
  4. Kos! :) Da vil jeg se bilde av dine også ;)

    SvarSlett